Editorial: ROSA DELS VENTS (07/10/2021)

LaPetitaLlibreria
 24 November 2021
“En aquesta vida, el que és important no ho ensenyen, però un cop ho has après, ja no ho oblides”
Després de “El món groc”, “ Tot el que podríem haver estat tu i jo si no fóssim tu i jo”, “Si tu em dius vine, ho deixo tot... però diguem vine”, “Brúixoles que busquen somriures perduts”, “El món blau estima el teu caos”, “El que et diré quan et torni a veure”, "Els secrets que mai no t'han explicat" , “Finals que mereixen una història” , “El millor d'anar és tornar” i “Si ens ensenyessin a perdre guanyaríem sempre” ara ens retrobem amb l'autor optimista, positiu i que amb les seves paraules ens acarona l'ànima Albert Espinosa.
Amb tapa dura i una edició il·lustrada per Vero Navarro ens retrobem amb la ploma d'un amic, un home groc per a molts, una persona capaç de veure el got sempre mig ple i mai alliçonar a ningú.
Amb una portada on regna el groc marca de la casa trobem a un jove mirant l'horitzó, una ciutat als seus peus on la vida està en continu moviment però que queda compensada amb la tranquil·litat que aporta el mar que s'estén fins a l'horitzó.
Estava preparat per a tot menys per a tu és la presentació de vint-i-tres bufades, vint-i-tres capítols introduïts per una il·lustració i una frase colpidora que ja ens introdueix a posar-nos en situació.
No entraré en gaires detalls ja que crec que aquestes bufades van dirigides a cadascun dels seus lectors, és un detall e la prosa de l'autor que m'agrada molt, és com si m'estigués parlant a cau d'orella.
Aquesta obra no és un llibre d'autoajuda però la veritat és que convida a la reflexió, aquestes vint-i-tres bufades són experiències personals de l'autor, moments importants de la seva vida donant pes a com les va afrontar, que va aprendre de cada una d'elles i remarcant que la vida no sempre és bona, tots patirem moments amargs però la qüestió és com plantar-hi cara i extreure'n de lo dolent quelcom bo.
Aquest volum no cal llegir-lo tot seguit o d'una tirada, l'he gaudir molt deixant una estona entre bufades per poder extreure'n la meva pròpia reflexió i crec que el rellegiré sovint ja que és d'aquells llibres vius que canvien segons qui i com es llegeix.
Al final de volum trobareu les bufades literàries, artístiques i sonores que l'autor vol compartir amb nosaltres i que personalment n'he afegit diversos en petites notes en fulls de colors.
Llegir una obra de l'Albert Espinosa és omplir l'ànima de pensaments, records i alguna llàgrima. Gràcies per compartir les seves vivències amb nosaltres.
Aprofiteu les darreres pàgines per a les vostres bufades.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
Gcon2ms
 07 January 2022
Como siempre el autor nos estruja el corazón para sacar lo mejor de nosotros.💜

Él lo denomina un libro "Salva heridas" y la verdad que las mías las ha curado o al menos les ha puesto una tirita bonita y les ha soplado igual que hacían mis padres para que no duelan tanto.🩹

Nos da mucho más que 𝟮𝟯 𝘀𝗼𝗽𝗹𝗼𝘀 𝘃𝗶𝘁𝗮𝗹𝗲𝘀 que puedes seguir al pie de la letra o solamente conocer para mejorar el mundo, pero seguro que no os defraudará.🌺

Como siempre me ha emocionado, me ha hecho reflexionar y me ha aliviado el dolor que sentía, era el momento perfecto para leer el libro.💙

Sí que deseo leer otra una historia como tal de Albert, pero sus reflexiones, pensamientos y sus vivencias siempre me dan calor y valor para seguir.🧘

Podemos decir que es la continuación del "𝐌𝐮𝐧𝐝𝐨 𝐀𝐦𝐚𝐫𝐢𝐥𝐥𝐨" fue el 1° libro que leí del autor y me impacto tanto que ya no he podido parar de descubrir todo su mundo.🌍

Nos cuenta tanto de una manera tan sencilla y amena que te abre los ojos y el corazón, además la edición es preciosas con su tapa dura y sus ilustraciones preciosas 💜

Una verdadera maravilla volver a leer al autor y ver cómo mejora el mundo o al menos mi mundo.🌍

Os recomiendo muchísimo al autor y todas sus obras, seguro que no os dejará indiferentes 💫

Videos de Albert Espinosa (39) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Albert Espinosa
Los hutíes han creado un auténtico polvorín en el mar Rojo desde las primeras semanas de la guerra en Gaza. Con ataques dirigidos contra buques mercantes, han originado un ambiente de zozobra que afecta el transporte de mercancías en un cuerpo de agua vital para el comercio internacional. La milicia, que controla una tercera parte del territorio de Yemen, asegura que con sus acciones apoya al pueblo palestino frente a la respuesta militar israelí a los ataques de Hamás del 7 de octubre.
Estados Unidos y Reino Unido han respondido con bombardeos sobre el territorio yemení, en una expansión del conflicto de Oriente Próximo hacia territorios fuera de Gaza e Israel. Ángeles Espinosa, analista sobre asuntos del mundo árabe e islámico y excorresponsal de EL PAÍS, y Luciano Zaccara, profesor de la Universidad de Qatar, explican en este vídeo el papel que juegan los hutíes en la actual escalada del conflicto de Oriente Próximo.
#huties #houthi #militia #yemen #marrojo #redsea #gaza #israel #guerra #hamas
otros libros clasificados: profundaVer más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro