Editorial: Edicións Xerais (19/11/2015)

Calificación promedio : 3.5/5 (sobre 1 calificaciones)

Para modificar esta descripción, debes iniciar sesión

moira-13
 17 May 2018
Nena e o mar- Érica Esmoris

Sinopsis: Porto Balea é unha vila mariñeira na que todos os seus anciáns habitantes perderon a esperanza. Só Otto, o último home novo da vila, segue a sair o mar a diario mentres deixa a Nena,a sua filla e orfa de nai, a o coidado dos habitantes da vila acantilada. Mais un día Otto non regresa, trasnaufragar nos dominios da Illa das Sereas. Dende entón Nena loitara contra a desidia e o cansanzo dos seus vellos habitantes e con toda a forza de vontade, o empeño e a valentia que llecollen no seu corpo miudo, emprenderá nun bote pequeno unha aventura temeraria e fantastica para rescatar ao seu pai.

Opinión: Es una lectura infantil entretenida con un final previsible (algo logico tratandose de un libro infantil) pero que a los niños le transmite ese mensaje de autosuperación y de no rendirse si realmente estas seguro de lo que quieres lograr. Muy recomendado para niños a partir de 10 años y para todos los que llevamos un niño dentro; sobre todo si conoceis alguna villa marinera porque es muy posible que la veais reflejada en Porto Balea y os saque esa media sonrisa del recuerdo.

Otros libros de Érica Esmorís (1)Ver más