ISBN : 8412198859
Editorial: Obscura editorial (21/01/2021)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)
Fa anys que la Ruby va desaparèixer al bosc en una de les caceres del rei Obscur. Des d’aleshores, la tenen presa als calabossos del palau de Mitjanit, on la llum del sol és un somni distant i on els innocents es veuen obligats a conviure amb els criminals més temibles del regne. Una nit, quan els guàrdies tanquin una criatura terrible amb la resta de presoners esperant que els devori, la vida de la Ruby canviarà del tot: la nostra protagonista haurà de tornar a end... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 29 March 2021
Avui ens retrobem amb un dels millors descobriments que hem fet darrerament i que ens encanta recomanar-vos.
La ploma fantàstica i distòpia de l'autora Susan E E ens va captivar i molt amb la trilogia juvenil Penryn i la fi dels temps que es composa de les novel·les Àngels Caiguts, El món de l'endemà i La fi dels temps.
És una obra que va cada cop a més intriga, a més debat moral i que ens apassiona ja que crea escenaris distòpics en temps irreals però amb protagonistes que tot i ser fóra del comú mostren unes emocions i una evolució psicològica molt verosimil i amb la que es molt fàcil empatitzar i connectar.
Són històries a primer terme irreals però en el rerefons molt humanes i amb unes descripcions que ens ajuden a fer-nos amics i còmplices dels seus protagonistes.
També ens ha regalat títols que redissenyen els grans contes clàssics però passant-los pel sedàs de la fantasia, la modernitat i revisant el paper de les protagonistes per tal de desvincular-les de clixés carques i arcaics.
Si us va agradar la lectura de Cinder i el príncep de mitjanit avui us proposem la seva nova aventura titulada Ruby i el caçador de mitjanit.
La Ruby descobrirà la fortalesa del seu cor i el poder de la seva ment quan desapareix al bosc durant una de les caceres del rei Obscur.
A les masmorres de palau veurà com conviu i comparteix aire amb culpables i molts innocents com ella.
Què pot fer arribat a aquest punt?
Anys més tard veu la oportunitat de sortir novament al bosc i descobrirà un talent que té per tal de comunicar-se amb els monstres que hi ha per fer por als soldats més valents.
Acaronant la valentia i la ingenuïtat que la caracteritzen amb la determinació i necessitat de canvi es veurà disposada a arriscar-ho tot per la seva llibertat.
No pot caure a la màgia fosca, ha d'evitar ser el sacrifici que necessiten i esquivar tots els perills del bosc més tenebrós i espès que podeu imaginar.
Gràcies a la tasca de traducció de la Judit Abelló Huguet i a aquesta nova aposta de Obscura Editorial per apropar-nos aquesta gran i aclamadíssima autora de seguida veureu a quin conte clàssic us recorda i alhora valorareu el salt qualitatiu que li afegeix per adequar-lo al temps i a les circumstancies tot i ser una novel·la del gènere fantàstic.
És una obra imperdible!
No la deixeu escapar!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
Video de Susan Ee (1) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Susan Ee
Una joven huérfana. Un reino oscuro y retorcido. Una guerra en la sombra con el fin de esclavizar hadas y despojarlas de su poder…
Éste es el mundo de Cinder. Un mundo donde una chica puede tratarse como mercancía para ser presa humana de una cacería entre caballeros. Pero esta noche, incluso los depredadores podrían tener algo que temer. Esta noche, incluso un príncipe podría encontrarse atrapado entre las expectativas del Rey Oscuro… y una joven como ninguna otra... En esta ocasión, Mayra mejor conocida en la comunidad booktube como Bibliofílica, nos trae su video-reseña del libro "Cinder y el príncipe de la medianoche" (Océano Gran Travesía) de la célebre autora de la trilogía El fin de los tiempos Susan Ee.
Y este es uno de los LIBROS DE LOS QUE TODO EL MUNDO HABLA.
otros libros clasificados: literatura juvenilVer más

Lectores (1) Ver más

Completa el título de libros infantiles y juveniles

Manolito ...

Gafitas