Editorial: Amsterdam (14/02/2022)

Calificación promedio : 4.25/5 (sobre 2 calificaciones)

LaPetitaLlibreria
 21 April 2022
Avui us presentem una obra coral que no és flor d'un dia i no és només un pètal de la rosa de la Diada de Sant Jordi doncs el seu missatge és tan profund que mereix romandre a les nostres tauletes de nit i ser recomanada als nostres familiars i amics.
És de les obres que et canvien la manera de veure la quotidianitat i que et conviden a seure i pensar en el funcionament de la societat actual i en tot allò que valorem com a normal i ja ni ens plantegem.
Cap a on va la nostra societat? En volem ser part o volem canviar?
Gràcies a la lectura de Els possessius coneixerem a una família que necessita urgentment recomposar els seus lligams i reconnectar entre ells abans no sigui massa tard que estiguin convivint amb estranys.
L'Agneta s'acaba de separar de l'Oliver i es refugia en la seva germana Emma que viu amb l'avia per passar aquest tràngol d'una manera més dolça. Ella passa la seva malaltia sola i allunyada de la família.
Al mateix temps, a l'Helga i el Samuel els uneix el sentiment de matrimoni i de pares però cadascú té uns interessos molt marcats i a les antípodes l'un de l'altre.
També els amics, la Sylvia i en Mattias es mostren puntals per la seva amiga però entre ells tot ha canviat i la distancia els separa.
Què passa amb les relacions interpersonals? Costa tant entendre's? Hi ha quelcom que ens pot ajudar a ser més pròxims?
Ens estem deshumanitzant?
Aquesta obra que brolla de la ploma emotiva, sensible i critica de la Jenn Díaz i podem gaudir gràcies a Amsterdam veurem com la vida de cadascun de nosaltres afecta al entorn i com podem teixir, desteixir o reteixir la nostra xarxa personal.
L'amor, els prejudicis, la distància, les barreres socials son presents a l'obra per mostrar-nos amb claredat trobades i col·lisions, desig i ressentiment i secrets i passions.
Cap a on va la societat actual? Què prioritzem? Som cada cop més individualistes?
Aquesta obra esdevé una gran eina didàctica i de reflexió i esdevé fàcil empaptitzar amb els seus protagonistes.
Amb un llenguatge planer i situacions quotidianes posa en negre sobre blanc temes importantíssims de debat.
Us convidem a que la desgraneu, n'extraieu tot el suc i us assegurem que no en sortireu indemnes.
És una lectura sanadora.
No us la perdeu!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: familiaVer más

Familias en la literatura

Dr. Castel, de La Peste