Editorial: Llibres del Delicte (24/07/2017)

Los miembros de Babelio no han redactado aún la descripción de este libro.
S? la primera persona en escribirlo

También puedes añadir la descripción del editor (contraportada)

LaPetitaLlibreria
 29 August 2018
Llibres del Delicte no fa puntada sense fil, cada títol que afegeix a la seva col·lecció aporta quelcom especial i diferent dins d'un gènere negre on les clarianes, les penombres i els personatges aporten el seu propi caire de misteri únic i personal.

David Marín aposta fort per una novel·la curta, a Ciutat Fantasma acompanyarem en Salvador Garcia, un Mosso d' Esquadra que retorna a la que va ser casa seva després de vuit anys destinat a Lleida.

S'incorporarà a la feina i a la recerca d'un assassí, però el que més el marca és una recerca personal sobre si mateix i el seu lloc al món, de la mateixa manera que farà servir el seu ull crític per mostrar-nos els dubtes sobre la metodologia que alguns porten a terme per tenir ràpids resultats també ens mostrarà com la recerca d'un antic amic el portarà a qüestionar-se a si mateix.

Preguntes sobre qui és ara, cap a on va, quina és la seva raó per continuar es barrejant amb la sensació d'asfíxia, de que li manca aire per respirar i necessita aire, com si la seva pròpia pell li piques.

El protagonista convida al lector a que l'acompanyi en la seva recerca vital i en la del assassí, els dos esculls que el lliguen les ales i no el deixen volar.

El lector l'acompanyarà per aquest camí transcendent a la recerca del seu destí, de la veritat, de les llums i les ombres per trobar un nou camí al final del túnel i poder continuar.

M'impressiona com l'autor juga amb a fet i amagar entrellaçant el cas amb la recerca d'en X.B, l'amic de joventut d'en Salvador, un xoc de trens entre el passat i el present mostrant un final amb girs interesants.

Amb una ploma magistral, en David Marín sap com captivar el lector, amb una prosa fluida, amb descripcions acurades i personatges sòlids surt del negre més fosc per mostrar-nos diverses tonalitats de gris en una lectura que es fa molt curta i ens deixa amb ganes de més.

Qui hauria dit que una novel·la que comença amb “Aquest matí han matat un home d'un tret al clatell” despulli l'ànima del protagonista fins a fer-lo sagnar.

No sé si us estic convidant a descobrir el que s'amaga entre les ombres de la ciutat o entre les ombres de la humanitat.
Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: LITERATURA POLICÍACAVer más

Otros libros de DAVID MARIN RUBIO (1)Ver más

Lectores (1) Ver más

Autoras de novela negra y policíaca

10 negritos

Agatha Christie