Editorial: Edicións Xerais (30/11/-1)

LeyendoBajoElArcoiris
 18 February 2024
Hoxe veño a falarvos da reedición deste libro de relatos xa publicado en 2015. Seguramente moitos de vós asociedes a Ledicia coa lectura infantil e xuvenil na nosa lingua galega, pero tamén podedes achegarvos a súa obra máis adulta con este título, ou tamén con "Infamia" ou "Golpes de luz".

Nestes relatos de ficción ambientados na Segunda Guerra Mundial, atoparedes reflexado o máis escuro e truculento da raza humana. A autora logra introducirnos de cheo naquela época, mediante seis historias ficticeas baseadas en testemuños, declaracións, , informes xudiciais, etc.

A dor traspasa as sús páxinas dun xeito indescriptible, podes cheirar o fedor da maldade, da morte, da inxustiza... Hai moito escrito sobre esta realidade non tan lonxana no tempo, pero Ledicia consegue sorprender coa súa incríble ambientación.

Prepárate emocionalmente antes de collelo nas túas mans, ten por seguro que non te vai deixar indiferente.

A miña puntuación: 4/5🌈
ChuspaixonporlerChuspaixonporler19 April 2024
Ao destino gústalle confabular. Xogar aos dados coas nosas vidas. Lanzalas sobre un tapete verde descolorido, o mesmo sobre o que levan xogando xeracións, e velas xirar sobre si mesmas mudando a sorte en cuestións de segundos
LeyendoBajoElArcoirisLeyendoBajoElArcoiris13 February 2024
E ese mesmo día souben que a nosa amizade morrera como morren as estacións. De xeito paulatino pero inexorable.
LeyendoBajoElArcoirisLeyendoBajoElArcoiris09 February 2024
Gorecerse da fame na morneza do recordo.
LeyendoBajoElArcoirisLeyendoBajoElArcoiris13 February 2024
Coma se compartir a infancia xa fose un feito determinante para que os destinos de dúas persoas vaian unidos.