Las mejores frases de Golpes de luz (8)

Lore_Juiz
Lore_Juiz 10 January 2022
Mais son muller ademais de nai, e iso crea uns conflitos que ninguén che ensina a xestionar.
Meduss142
Meduss142 21 January 2024
Odio as cousas que xa non poden ser. Iso significa ser "irreversible". Sei que se chama así porque ten dereito pero non ten revés.
liserantes 04 March 2022
Ninguén debería deixarse arrastrar á infelicidade, pero é que ás veces non ves a saída e o negro atrae o negro, coma un imán. Unha vez que estás rodeada de bruma, con esa manta gris subida ata o pescozo, é moi difícil ver a luz.
Meduss142
Meduss142 21 January 2024
As nais non choramos, as nais construímos diques.
thia_
thia_ 24 March 2022
Creo que por eso me gustan tanto los pescados. Porque son silenciosos como las lombrices, que aunque algo les duela, nadie lo sabe.
librosxdoquier
librosxdoquier 16 January 2022
La gente de ahora no soporta el más mínimo comentario. Y ojo, yo tampoco dije mentira ninguna. Tan solo la verdad. Pero la verdad, en ocasiones, muerde
liserantes 04 March 2022
Terá que ser cando me pase este desgusto que teño dentro. Os desgustos sempre nacen nese lugar. Logo van medrando ata chegar aos ollos. Estoupan por aí.
liserantes 04 March 2022
Gústame ese don que ten Noa de darlles a volta aos momentos tristes e convertelos noutra cousa distinta. É coma se tivese soles pequenos gardados na manga do xersei. Cando chove ou cando aparece unha ameaza, solta un sol e faino voar como un paxaro.

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
    Benito Perez Galdós
    Rosalía De Castro
    Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro