Editorial: Llibres Delicte (17/01/2022)

Calificación promedio : 3.25/5 (sobre 2 calificaciones)

avegadesllegeixo
 31 January 2022
CATALÀ:

Per mi, quan un llibre té un començament impactant ja té molt de guanyat, i en aquest cas és així.

Una bona novel·la negra ha de ser àgil, inesperada i amb un bon desenllaç i #finsaquí compleix amb tot. Són 376 pàgines d'intriga, d'una trama complexa que, de mica en mica, es va desgranant. de personatges que apareixen i desapareixen, d'aix, d'uix i de "casi, però no". El que m'agrada, un ritme trepidant i amb molts girs.

L'argument m'ha semblat molt original i he fet mil i una teories que, al final he encertat (però n'havia fet tantes que una o l'altra havia de ser la bona 😅).

Vull agrair, un cop més, a Llibres del Delicte la seva confiança i l'oportunitat que m'ha donat de llegir aquesta novel·la i animar-vos, si us agraden les novel·les àgils i amb molts girs, a que llegiu aquesta que segur que us agradarà.

Ja li vaig fer saber al Cesc, que em va dir que la seva raó d'escriure era que la gent s'ho passés bé, que per mi podia continuar fent-ho. Esperaré amb candeletes la propera novel·la!

ESPAÑOL:

Para mi gusto, cuando un libro tiene un inicio impactante ya tiene mucho de ganado, y en este caso es así.

Una buena novela negra debe ser ágil, inesperada y con un buen desenlace y #finsaquí cumple con todo. Son 376 páginas de intriga, de una trama compleja que, poco a poco, se va desgranando. de personajes que aparecen y desaparecen, de ays, uys y de casi pero no. Lo que me gusta, un ritmo trepidante y con muchos giros.

El argumento me ha parecido muy original y he hecho mil y una teorías que, al final he acertado (pero eran tantas que una u otra tenía que ser la buena 😅).

Quiero agradecer, una vez más, a Llibres del Delicte su confianza y la oportunidad que me han dado de leer esta novela y animaros, si os gustan las novelas ágiles y con muchos giros, que leáis esta que seguro que os gustará.

Ya le dije a Cesc, que me dijo que su razón para escribir era que la gente se lo pasara bien, que por mi podía continuar haciéndolo. Esperaré con candeletas la próxima novela!
Enlace: https://avegadesllegeixo.blo..
Lesulleresdellegir
 22 September 2022
Una allau de suïcidis juvenils porta de bòlit als de dalt. Un pot de pastilles, una pistola, un balcó... darrere l'etiqueta #finsaquí molts joves comparteixen els seus últims moments a les xarxes. Sense saber com gestionar-ho, el govern confia el problema a una empresa privada, qui engega una campanya d'influencers que promet frenar aquesta xacra. Alhora, la inspectora Cabanes i el seu escamot hauran d'investigar què s'amaga darrere de l'etiqueta i si la desaparició de la seva filla hi té alguna cosa a veure.

'#finsaquí' és la primera novel·la de Cesc Cornet, un thriller editat per Llibres del delicte que ens obre els ulls sobre la que, avui en dia, és la primera causa de mort no natural entre els joves. L'òpera prima de Cornet és una història d'aquelles que es llegeixen soles: àgil, amb girs de guió i un desenllaç ben lligat. Punt a favor també pels diferents punts de vista, per com l'autor sap entrelligar les veus dels diferents personatges sense que el lector perdi el fil de la trama. Un estira-i-arronsa que et fa ballar entre diverses teories que, en el meu cas, vaig acabar encertant a les últimes pàgines.

Més enllà de la ficció, el suïcidi juvenil és un problema real que, arran de la pandèmia i segons l'Institut Nacional d'Estadística (INE), l'any passat va augmentar en un 250% a l'Estat espanyol. Les xifres entre els joves són també desoladores, duplicant el nombre de morts per accidents de trànsit. Així i tot, els experts en salut mental diuen que un 30% d'aquests suïcidis es podrien haver evitat, per això hem d'estar atents al nostre entorn, als canvis de conducta, als nostres amics i coneguts, per intentar ajudar-los al primer indici. Actualment, hi ha també telèfons 24 h de prevenció del suïcidi. Que tothom ho sàpiga, res és impossible de solucionar o superar.

Otros libros de Cesc Cornet (1)Ver más

¿Autor o autora?