Editorial: Galaxia Gutenberg (12/11/2008)

Cantares Gallegos é unha obra fundamental para entender a historia de Galicia, e unha testemuña valente da vida que se vivía naquela época. Misturando poemas costumbristas, de exaltación relixiosa, intimistas e reivindicativos, Rosalía de Castro pón voz a un pobo que sangra, berra, chora, canta e baila ao son dunha gaita triste. Indispensable para entender o espíritu galego.

AlmaLabiur
 20 octubre 2018
Que puedo decir de Rosalía... Gran luchadora y defensora de la poesía. Nostalgia pura o como dicen los gallegos morriña desmesurada. Su poesía destila sentimiento puro, en ocasiones rabia contenida y en otras, un simple mar de esperanza.
Video de Rosalía de Castro (1) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Rosalía de Castro
Poema de ?En las orillas de Sar? de Rosalía de Castro. Rosalía de Castro es una figura indispensable en la literatura del siglo XIX y una de las principales responsables del ?Rexurdimento galego? decimonónico. Ven a descubrir la biografía y la obra de Rosalía de Castro a http://www.cervantesvirtual.com/portales/rosalia_de_castro/ Poema recitado por Marina Mayoral (Directora del portal Rosalía de Castro de la Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes).
Visita la web de la Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes en http://www.cervantesvirtual.com
Y ven a ver nuestras redes sociales: Facebook: https://www.facebook.com/Fundaci%C3%B3n-Biblioteca-Virtual-Miguel-de-Cervantes-115005045196224/ Twitter: @fbvmc
otros libros clasificados: poesíaVer más

¿Quién escribió este libro de poesía?

Marinero en tierra

Rafael Alberti