Editorial: Galaxia. (24/09/2004)

Calificación promedio : 3.5/5 (sobre 2 calificaciones)

Para modificar esta descripción, debes iniciar sesión

Chuspaixonporler
 06 October 2023
Esta foi a primeira lectura obrigatoria do meu fillo e eu aproveitei para reléela xa que nada lembraba. É unha historia interesante e moi entretida para ser lida pola rapazada.

É a única novela que escribiu Castelao. Unha xoia da literatura galega, como non pode ser doutra maneira.

Ten unha estrutura de capítulos curtos, a modo de relatos, nos que nos van contando as andanzas de Pedriño e Rañolas.

Con dous protagonistas ben caracterizados e na que se fai unha radiografía da realidade dos galegos e galegas daquela época

Pedriño é fillo dunha familia numerosa e moi pobre cuxa única obsesión é comer. Rañolas quen a pesar da eiva das súas pernas, procura mazás para que Pedriño lle aprendese a ler. Velaí surde a súa amizade.

Hai dúas figuras femininas que teñen o seu peso na novela e que forman parte da vida de Pedriño, a tía Ádega e a súa sogra Filomena.

ChuspaixonporlerChuspaixonporler06 October 2023
A tía Ádega vive nunha casa pequerrecha, sempre ben encaleada, cunha balconeta de madeira antre dúas fiestras xemelas e unha porta de dúas follas. A casa ten fisonomìa de boneco, cos ollos, nariz e boca, e logo un caparuchete de tellas na cabeza

¿Cuál es el nombre del/la protagonista de estas novelas?

Saga "Los Juegos del Hambre"

Sheldon Cooper
Sherlock Holmes