ISBN : 8491219021
Editorial: Edicións Xerais (01/04/2021)

A poeta Yolanda Castaño cóntanos neste libro a vida de Xela Arias e móstranos como xa na infancia dunha nena escritora se albiscan os valores que guiarán o seu camiño: queimar vellos prexuízos, desoír expectativas, rebelarse contra as imposicións e non deixarse guiar por modelos de segunda man. A biografía de Xela Arias é a aventura radical de chegar a ser unha mesma.Xela Arias foi precursora e un auténtico referente para xeracións de autoras galegas. Unha muller qu... >Voir plus

Airunneko
 23 May 2021
Son unha apaixoada das biografías, e ésta non a podía deixar escapar.
Foi a segunda lectura que fixen con motivo do Dia das Letras Galegas 2021.

“Xela quixo ser ela” está escrito por Yolanda Castaño.
E unha biografía curtiña, que se compon de 36 capítulos.
Comeza dende a súa infancia, fálanos do ambiente no que se criou, o cambio de pasar de vivir no rural a cidade, as influencias que lle foron transmitindo os pais, os seus traballos e estudos, o que adoitaba facer no seu tempo de lecer, o responsable e o amor que lle adicaba os seus irmáns, a súa vida de parella, cando naceu o seu fillo Darío, como foi escribindo a súa obra… e ese final tan repentino que tivo.

Sinto-me ignorante porque para min Xela, era descoñecida ata fae pouco.
Grazas a Yolanda agora coñezo un pouquiño mais sobre a sua vida.
Sen dúbida algunha, sinto unha gran admiración hacia ela, pois foi unha muller con moitos valores, que fuxiu de prexuízos, que quixo romper normas, e que non se deixou levar po-lo que se quería impoñer na época para o xénero feminino.

Se aínda non liches nada sobre ela, este libro é perfecto.

Tamen me gustou moito o detalle que tivo a editorial de poñer nunha das solapas un marcapaxinas a xogo co libro, que podes recortar e usar para non perder o fío da lectura.
otros libros clasificados: biografíaVer más

Lectores (1) Ver más

¿Eres un verdadero fan de Harry Potter?

¿Qué objetousaron como traslador en el Mundial de Quidditch?

Una bota vieja
El trofeo de los tres magos
Una cerveza de mantequilla
Un cubo sucio