Editorial: Galaxia. (30/09/2004)

Calificación promedio : 3.5/5 (sobre 4 calificaciones)
é un libro de narrativa, composto por unha ducia de relatos breves, en galego, do ourensán Carlos Casares Mouriño, acompañados de catro ilustracións de Xulio Maside. Publicado por vez primeira en 1967 pola Editorial Galaxia.

libro_tsundoku
 18 June 2023
De pequeno ía mercar ó quiosco os fins de semana a Voz de Galicia, ó principio era un mero ritual para ler as noticias co almorzo, pero ó cabo de pouco tempo pasou a ser case unha necesidade ler esa pequena columna (á marxe) que escribía un señor na contra do periódico, tíñame hipnotizado co que contaba.

Carlos Casares nunca usaba termos ou temas rimbombantes, valíase da cercanía, do cotiá, un día escribía do caldo que lle facía a súa avoa, o día seguinte dos xoguetes de madeira que lle fabricaban de neno, e ó seguinte dun día que se encontrou con alguén... esa cercanía e a intelixencia e humildade ca que escribía, eran únicas.

Dende aquí o meu particular homenaxe á primeira obra dun escritor que merece a pena ser lido. Vento ferido... ten moito do máis actual, o termo bullying quedaríase curto para definir a violencia que azotan nestes relatos. O ano pasado foi traducido ó castelan por Impedimenta.
loveofcottonblog
 22 January 2019
Este libro también ha sido una lectura obligatoria del colegio para la clase de Gallego. La parte positiva de este libro es que se lee muy rápido porque son 12 historias independientes y muy cortitas. Algunas me han gustado más que otras siendo mis preferidas: O xogo da guerra, Agarda longa ao sol, A rapaza do circo y O outro verán. Sin embargo, a pesar de los temas de gran trasfondo que trata Casares, ha mi no me han transmitido todo lo que deberían haber hecho. En parte, yo creo que es porque de algunas no entendí su verdadero mensaje.
anagarcia9
 31 December 2019
Este libro fue una lectura obligada en clase de gallego de 1 de bachillerato. Personalmente me parece fácil de leer porque son relatos cortos pero la trama es un poco más difícil de entender. Personalmente no me gustó el argumento, me pareció un poco tedioso y no me creaba una intriga o ganas de leer.
Video de Carlos Casares Mouriño (1) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Carlos Casares Mouriño
Audio. Entrevista a Carlos Casares de Editorial Galaxia. Portal Editores y Editoriales Iberoamericanos (siglos XIX-XXI) - EDI-RED. Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes. http://www.cervantesvirtual.com/portales/editores_editoriales_iberoamericanos/
Visita la web de la Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes en http://www.cervantesvirtual.com
Y ven a ver nuestras redes sociales: Facebook: https://www.facebook.com/Fundaci%C3%B3n-Biblioteca-Virtual-Miguel-de-Cervantes-115005045196224/ Google+: https://plus.google.com/u/0/114726148566779552899 Twitter: @fbvmc

Marte: El fuego latente de Cidonia

¿Porque saben que en la Luna se puede extraer helio-3?

Por su existencia en la Tierra
Por el color del suelo Lunar
Gracias a las misiones Apollo

Thème : Marte: El fuego latente de cidonia de Crear un test sobre este libro