Editorial: Columna CAT (24/10/2018)

LaPetitaLlibreria
 28 diciembre 2018
Avalua el teu passat
Ordena el teu present
Dissenya el teu futur
S'apropa l'inici del nou any i molts de nosaltres necessitem organitzar-nos i crec que una boníssima opció és el fenomen de El mètode Bullet Journal.
En l'obra que avui us presentem que té per títol el propi mètode ens presenta la manera en que el propi autor i creador d'aquest mètode ha aconseguit organitzar la seva vida laboral i personal aconseguint un equilibri vital impressionant.
Sense masses pretensions en Ryder Carroll va dissenyar uns fulls que a ell l'ajudaven a organitzar l'any, el mes, la setmana i el dia posant el focus en cada espai temporal i en la durada de les seves activitats.
Aquest calendari o mètode el va ajudarà deslliurar-se de la pressió social i a fer balanç sobre el seu passat.
Amb les breus indicacions que ens exposa de manera planera i simple ens mostra com podem organitzar el temps present i així millorar el nostre futur i poder planificar el futur.
Necessiteu poc més que aquest llibre i les idees de l'autor per posar ordre a les vostres vides.
Ho hem intentat i funciona!
En un format àgil en que breus esquemes ens ajuden a visualitzar una programació bastant sistemàtica per tal d'equilibrar les nostres activitats.
Una planificació, valoració i reflexió sobre les nostres tasques ens ajuda a millorar la nostra productivitat i a emplenar el nostre futur de somnis i il·lusions.
El mètode ja està arrasant i des d'estudiants a empresaris s'hi estan agafant!
La seva efectivitat ja comença en el moment en que el paper i el bolígraf comencen a posar en negre sobre blanc les llistes sistemàtiques i l'organització en el temps.
De la mà de Columna podeu aprendre a utilitzar aquest mètode amb les explicacions del propi creador.
És una gran proposta de cara a l'any que estem a punt d'encetar!
Us hi animeu?
Descobriu com un quadern en blanc pot canviar la vostra vida!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: reflexiónVer más

Otros libros de Ryder Carroll (1)Ver más

¿Cuánto sabes sobre Jane Austen?

época eduardiana
época georgiana