ISBN : 8420485144
Editorial: Alfaguara (20/10/2016)
Dues classes rivals. Un sistema d'intel·ligència artificial un pèl especial... i més bromes, enganxades i bogeries que mai. Si vols saber com s'ho van manegar, els alumnes de sisè, per desfer-se del seu tutor (un tutor virtual!) no et perdis aquest llibre. ALBER03_: Ostres! Això és flipant! Participarem en un programa supertecnològic del Kokoro Kakari A L'ESCOLA! 1N3S_: Àlber, tio, està segur que vols que ens hi instal·lin una cosa com aquesta? Et passaràs el sant... >Voir plus

Video de Sara Cano (1) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Sara Cano
? Puedes leer la reseña en el blog: https://elcuervodealasrotas.blogspot.com/2018/03/resena-el-futuro-es-femenino-varias.html

?Ilustraciones y textos del libro "El futuro es femenino", publicado por Nube de Tinta. Los textos pertenecen a Sara Cano, y las ilustraciones son de Agustina Guerrero, María Hesse, Ana Santos, Naranjalidad, Lady Desidia, Laura Agustí, Elena Pancorbo y Amaia Arrazola.

?Música: Blind Love Dub by Jeris (c) copyright 2017 Licensed under a Creative Commons Attribution (3.0) license.
otros libros clasificados: humorVer más

¿Jane Austen o Brontë Sisters?

¿Quién escribió «Agnes Grey»?

Jane Austen
Anne Brontë