ISBN : 8420485152
Editorial: Alfaguara (07/07/2016)
Dues classes rivals. Un viatge a la Gametron Week... en el que res sortirà com havien planejat. La guerra més gamberra que s'ha fet mai! IN3S_: Escolta, Max, tu saps per què s'ha picat l'Àlber? EL_MAXTER_: Ni idea. Des que vam guanyar el viatge a la Gametron està més estrany que un pakurià coix. Vols que després tu i jo anem al Racó del Gamer? A1, A2, A3_: Oooh... Quedareu tots dos solets?

Video de Sara Cano (1) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Sara Cano
? Puedes leer la reseña en el blog: https://elcuervodealasrotas.blogspot.com/2018/03/resena-el-futuro-es-femenino-varias.html

?Ilustraciones y textos del libro "El futuro es femenino", publicado por Nube de Tinta. Los textos pertenecen a Sara Cano, y las ilustraciones son de Agustina Guerrero, María Hesse, Ana Santos, Naranjalidad, Lady Desidia, Laura Agustí, Elena Pancorbo y Amaia Arrazola.

?Música: Blind Love Dub by Jeris (c) copyright 2017 Licensed under a Creative Commons Attribution (3.0) license.
otros libros clasificados: humorVer más

Movimientos literarios

Romanticismo