Editorial: Edicions 62 (20/03/2019)

En aquest nou cas el comissari Montalbano s’enfronta als jocs d’intercanvi, i no per casualitat, de personesi coses.Una noia ha estat agredida en un carrer solitari. L’han drogada amb cloroform, l’han retinguda i desprésl’han deixada anar sense que hagi patit cap lesió. Dies més tard, la neboda de l’Enzo, el propietari de latrattoria de Vigàta preferida del comissari, pateix la mateixa agressió. Un tercer segrest, aquest cop cruelperò no fatal, té lloc poc després. ... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 27 mayo 2019
Us proposem una nova investigació d'en Salvo Montalbano que sorgeix de la ploma del seu pare literari Andrea Camilleri.
A La roda dels equivocs ens endinsarem al món dels jocs de rol i la seva perillositat.
Una noia és agredida en un carrer solitari és adormida amb cloroform però no li han fet res mentre ha estat retinguda. No hi ha indicis de delicte.
Pocs dies després li passa el mateix a la neboda de l'Enzo, el propietari de la trattoria preferida del comissari.
Aquí el Montalbano ja comença a arrufar el nas i no li quadren els fets però no hi pot fer massa doncs aparentment no hi ha delicte.
Un tercer segrest molt més cruel desperta al comissari i el convida a investigar sobre aquest tortuós i enigmàtic fet.
Aquest cop ha de renovar la seva ment ja que el delicte que té davant no és allò que ell està acostumat a investigar. No sembla que hi hagi sicaris, lladres o assassins pel mig.
Més aviat sembla que sigui un fosc joc de rol en que les persones i les coses s'intercanvien per finalitats ocultes.
Gràcies a la traducció d'en Pau Vidal podem gaudir d'una nova investigació del comissari salvo Montalbano en que se li trenquen tots els esquemes preestablerts.
Atraparà als retorçats responsables d'aquest joc?
Només llegint aquest nou volum que ens ofereix Edicions 62 ho descobrireu!
I per aquells que li agafeu afició, podeu trobar títols com El somriure de l'Angélica, El joc de pistes, Joc de miralls, Un dissabte amb els amics, La forma de l'aigua, El lladre de pastissets, El gos de terracota, La veu del violí, L'excursió a Tíndari, L'olor de la nit, Un gir decisiu, La paciència de l'aranya, La lluna de paper, Foguerada d'agost, Les ales de l'esfinx, La pista de sorra, El camp del terrissaire, L'edat del dubte, Una escletxa de llum, No em toquis i La dansa de la gavina.
Cada nova obra és una investigació diferent i intrigant!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: literatura italianaVer más

La novela negra en el cine

L.A. Confidential (Los Ángeles al desnudo)
La Dalia Negra (The Black Dahlia)
Dueños de la calle (Street Kings)
Dark Blue (El rostro oscuro de la ley)