Editorial: PENGUIN KIDS (07/04/2022)

Un cuento de Desirée Bela-Lobedde para explicar el racismo a los niños.

El mar tiene muchos tonos de azul. ¿Y si no existe un único color carne?

Llega el primer día de cole y todos los colores están muy ilusionados: ¡por fin saldrán de la caja y podrán pintar los dibujos de los niños! Color Amarillo pintará el sol de verano, Color Azul el mar y las olas, Color Rojo un coche rapidísimo... ¿Y Color Carne?

En esta entrañable... >Voir plus

Iriagi
 30 April 2022
Un día Sofía debuxando con F, estaban falando de pasarse as cores. Nun momento dado F pediulle a Sofía que lle dera a cor carne, e ambas sinalaron a cor carne que todas estamos pensando. Si, nese preciso momento decidin intervir e ensinarlles que a cor carne era a cor pel, e a que elas colleran non se correspondía coas súas. Comezaron a rirse como si acabaran de descubrir un mundo novo.
Entonces, chegou ela, a xenialísima @desireebelal con Color Carne, ilustrado pola artista @iamlydiamba. E por suposto o super regalazo de tía Carla polo Día do Libro!
Que pese a que expliquemos unha e outra vez, ter o conto como ferramenta mola moito mais.

En Color carne, as nenas e nenos teñen que debuxar as súas respectivas familias no primeiro día de escola. Cor carne está alegre porque cree que todas as crianzas a van a utilizar, exclusivamente. Nada diso sucede e Desirée o conta dunha maneira amable e lóxica. Hai moitos color carne ao igual que moitas tonalidades de azul ou verde... basta con mirar ao noso redor.
Asique, unha soa cor non sirve para representar a todas as persoas.
Cor carne representa a normatividade (persoas blancas) en deconstrucción. Cor carne decide saír ao mundo e explorar cos seus propios ollos a realidade. Alí encontrarase con diferentes tipos de familias!

Desirée tamén fai referencia a unha actividade que se leva a cabo na filosofía Montessori; a corda da beleza. Está a autora deixando miguiñas de pan?
Anímovos enormemente a solicitar un exemplar para as vosas casas, nas bibliotecas e centros escolares.
Por unha educación en valores!
Unalectoraenelparaiso
 16 January 2023
Muy bueno para trabajar con niños y niños. Lo tenemos en el trabajo y está genial, lo recomiendo mucho. Además las ilustraciones son muy bonitas y representativas, lo que hace que sea ideal para que los niños y niñas, entiendan de una forma fácil que el color carne, son todos los colores que tenemos cada una de las personas, todos tenemos un tono diferente, pero siempre será el color carne, sin importar el tono