Editorial: Columna CAT (08/05/2019)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)

LaPetitaLlibreria
 26 junio 2019
Molts de vosaltres us heu aficionat a les bones lletres de la Fiona Barton a través dels seus èxits editorials “La Vídua” i “La mare”.
Ambdues novel·les han aconseguit legions de lectors arreu del món i bones crítiques dels mitjans més importants.
El seu èxit és ben merescut ja que només ella sap crear l'atmosfera de misteri i de investigació que la fa tan especial.
Amb la seva darrera obra titulada La sospita ens demostra que un cop més ha creat una historia que donarà que parlar i que us convidarà a recomanar-la als vostres coneguts.
Sota la premissa de Les exclusives són sempre seves. Ara, ella és la noticia. desenvolupa una intriga i un suspens només apte per a Burton-addictes.
La noticia de dos joves que desapareixen a Tailàndia assola les redaccions de mig món i passa a ser el focus mediàtic.
Mentre s'investiga què pot haver succeït amb els joves i es cerca on poden estar veiem en un altre pla la desesperació dels pares que intenten contactar amb els seus fills que estan a kilòmetres de distancia.
Interessos periodístics, rigor professional dels equips tailandesos i la preocupació desesperada dels pares creen un còctel perfecte per explorar la naturalesa humana i el que realment ens mou per dins.
La periodista Kate Waters sempre vol ser la primera en informar però aquest cop no pot evitar pensar en el seu fill que ja fa un any va marxar de casa per viatjar.
Pot pensar que el seu fill sigui un dels dos desapareguts?
Igualment la Kate farà una gran tasca mental de qüestionament sobre la seva relació materno-filial en que la confiança estarà en un primer pla.
Una gran reflexió sobre la relació d'una mare amb un fill que ja no pot dominar per la edat, sobre les relacions familiar, sobre l'amor i el replantejament dels valors ètics i morals d'una professió que sovint no entén d'escrúpols.
Gràcies a Columna tenim entre mans un dels èxits actuals de la ploma d'una de les autores amb més prestigi actualment en el món de les lletres internacional.
El deixareu escapar?
Descobriu les sospites de la Kate i acompanyeu-la en els seus dies més durs.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: ThrillerVer más

La novela negra en el cine

L.A. Confidential (Los Ángeles al desnudo)
La Dalia Negra (The Black Dahlia)
Dueños de la calle (Street Kings)
Dark Blue (El rostro oscuro de la ley)