Editorial: Ace Books (31/01/2006)

Mercedes Thompson, aka Mercy, is a talented Volkswagen mechanic living in the Tri-Cities area of Washington. She also happens to be a walker, a magical being with the power to shift into a coyote at will. Mercy's next-door neighbor is a werewolf. Her former boss is a gremlin. And she's fixing a bus for a vampire. This is the world of Mercy Thompson, one that looks a lot like ours but is populated by those things that go bump in the night. And Mercy's connection to t... >Voir plus

leersinlimites
 30 abril 2019
El universo de Mercy Thompson es sencillamente magnífico. Admito que soy muy fan del género urban fantasy así que con eso ya me tenía ganada, pero no importa cuántas veces relea este libro que me sigue encantando.
No sólo pasan cosas desde la primera hasta la última página, sino que además vamos descubriendo poco a poco las criaturas que habitan este universo... Y la mayoría no son de cuentos de hadas. Los malos son muy malos, y los peligros reales.
otros libros clasificados: urban fantasyVer más