Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
27 October 2022
[GAL] Cando empecín a lelo dixen "bueno, está ben, pero non é 'El cuento de la criada'". 150 páxinas despois estaba totalmente enganchada e tiven que tragarme as miñas propias palabras.

A verdade, penso que #LosTestamentos é o broche final ideal para a primeira parte da historia. Tal e como acaba o primeiro libro, seguir a historia a partir de aí vólvese complexo, así que nesta segunda parte avanzamos uns anos no tempo e atopamos outro estilo narrativo. Esta vez o libro divídese en capítulos nos que vemos a testemuña de 3 mulleres: unha rapaza criada en Gilead, unha rapaza criada en Canadá e unha das mulleres con máis poder dentro desta sociedade (dentro do que podemos entender como concepto de 'poder' que pode chegar a ter unha muller neste sistema teocrático).

Imos saltando dunhas a outras, coñecendo a historia persoal de cada unha ao principio e vendo despois como os seus camiños acaban cruzándose.

Nesta novela, máis que seguir a historia dende o punto no que a deixaramos, vemos en maior medida que a anterior como se moven os fíos desta sociedade, quen controla o poder realmente, que intereses moven a cada unha das partes. A min persoalmente pareceume interesantísima esta perspectiva e mentres lía o libro tiña sentimentos contraditorios, porque quería chegar ao final e ver que pasaba, pero á vez necesitaba máis e máis páxinas para seguir aprendendo sobre esta sociedade. Que si, sei que é ficción, pero vexo tantos símiles coa realidade que non podo evitar que me percorran calafríos polas costas cada vez que penso que non estamos tan lonxe de que pase algo así.

[CAS] Cuando empecé a leerlo dije "bueno, está ben, pero no es 'El cuento de la criada'". 150 páginas después estaba totalmente enganchada y tuve que tragarme mis propias palabras.

La verdad, pienso que "Los Testamentos" es el broche final ideal para la primera parte de la historia. Tal y como acaba el primer libro, seguir la historia a partir de ahí se vuelve complicado, así que en esta segunda parte avanzamos unos años en el tiempo y encontramos otro estilo narrativo. Esta vez el libro se divide en capítulos en los que vemos los testimonios de 3 mujeres: una chica criada en Gilead, una chica criada en Canadá e una de las mujeres con más poder dentro de esta sociedad (dentro de lo que podemos entender como concepto de 'poder' que puede llegar a tener una mujer en este sistema teocrático).

Vamos saltando de unas a otras, conociendo la historia personal de cada una al principio y viendo después cómo sus caminos acaban cruzándose.

En esta novela, más que seguir la historia desde el punto en el que la dejáramos, vemos en mayor medida que la anterior cómo se mueven los hilos de esta sociedad, quién controla el poder realmente, qué intereses mueven a cada una de las partes. A mí persoalmente me pareción interesantísima esta perspectiva y mientras leía el libro tenía sentimentos contradictorios, porque quería llegar al final y ver qué pasaba, pero a la vez necesitaba más y más páginas para seguir aprendiendo sobre esta sociedad. Que sí, sé que es ficción, pero veo tantas símilitudes con la realidad que no puedo evitar que me recorran escalofríos por la espalda cada vez que pienso que no estamos tan lejos de que pase algo así.