Editorial: Raythe Reign Publishing (15/06/2019)

Lucas Daniels must be protected!

Lucas Daniel starts his job at Club Dyavol, but, immediately, he wonders what he’s gotten himself into. Though the patrons are wealthy, glamorous and remind him of nobles from an earlier age, Lucas senses that they are dangerous as well. Yet he still feels safe within Dyavol’s walls, because of Count Konstantin “the Wolf” Volk’s watchful eye on him through the club’s many cameras.

Count Konstantin “the W... >Voir plus

leersinlimites
 02 julio 2020
Me ha gustado esta tercera parte mucho más que la anterior porque es más larga y nos aporta mucha más historia.
No solo conocemos mejor a los presonajes, también descubrimos el pasado de Konstantin, el Nómada al fina hace su aparición (¡y menuda aparición), Xavier empieza a parecer turbio y un complot se está formando.
La historia promete mejorar con cada libro, y no puedo esperar ni un segundo para ponerme con el siguiente.
leersinlimitesleersinlimites02 julio 2020
I’ve never had a feeling about a person before. But I do about him. Something’s telling me he’s… right.  I must be crazy. The guy is dangerous. Ill or not, I can tell he’s not a normal person. Yet I feel safe.
otros libros clasificados: vampirosVer más

¿Cómo se escribe?

Los nombres de personajes en un libro aparecen:

En cursiva
En mayúsculas