Editorial: Raythe Reign Publishing (17/04/2019)

Lucas Daniels is mine!

That is what vampire Count Konstantin “the Wolf” Volk declares to his Vampire House, and even to his Sire, the ancient, dangerous vampire known only as the Nomad. His Sire wants Lucas dead. His closest advisers want Lucas enslaved. Because Lucas is no ordinary human.

Lucas finds himself eager to start work at Club Dyavol, even though his memories of his time there are hazy. There is one image burned into his memor... >Voir plus

leersinlimites
 02 julio 2020
Este libro continúa justo donde lo dejó el primero. Me ha gustado pero ha sido menos interesante. La mejor parte ha sido la relacionada con el Nómada y el "sueño" de la ducha.
Pero aun siendo algo menos interesante que el primero, no puedo esperar a leer el tercero para descubrir qué ocurrirá ahora que Arsene y Marius han aparecido en el club.
leersinlimitesleersinlimites02 julio 2020
“A witch is said to give part of her power to any offspring. They see it as a waste to give it to a child that will never be able to perform magic.  They reabsorb the male fetus and try again for a female.”
leersinlimitesleersinlimites02 julio 2020
Mine.  My wolf, Lucas thought.
Really? The man’s eyebrows rose.  Am I?
Yes, Lucas found himself answering firmly. You are. My wolf.
otros libros clasificados: vampirosVer más

Tres personajes para un libro...

Harry, Ron y... (Saga de Harry Potter)

Cedric
Frodo