Crítica de Beavazquez_

Beavazquez_
14 March 2022
[GAL] Cando acabei "Biografía", o primeiro conto de Sacrificios humanos, pechei o libro sen estar moi segura de que fose ser capaz de continuar co resto. Uf.

Xa lera varias reseñas dos libros de Ampuero, así que xa ía medio preparada para o que ía atopar entre as súas páxinas, pero aínda así foi un shock. Cantísima violencia, canto horror, canto medo en tan poucas páxinas. Na súa maioría son situacións nas que nos poderiamos ver envoltas calquera de nós e quizais por iso aterran máis, porque Sacrificios humanos fai que te decates de que o mundo está cheo de horror. Ademais, gran parte das protagonistas son mulleres. Non é de estrañar, se somos nós tamén as que sufrimos todo tipo de horrores na vida real todos os días das nosas vidas. Pero cando es muller e les isto non podes evitar que un calafrío che recorra o espiñazo.

Ademais dese primeiro conto que tanto me impactou, destacaría "Creyentes", "Hermanita", "Sacrificios" e "Lorena". Non vou dicir que son os que máis me gustaron, porque empregar ese verbo con este tipo de historias non me parece o máis oportuno, pero dende logo si que foron os que, polos motivos que sexa, máis me cativaron. Non obstante, non houbo ningunha que me deixase indiferente (se así fose non tería ningún problema en dicilo, que para gustos, cores!). Cada un dos 12 contos é completamente diferente ao anterior e absolutamente todos pagan a pena.

[CAS] Cuando acabé "Biografía", el primer cuento de Sacrificios humanos, cerré el libro sin estar muy segura de que fuese a ser capaz de continuar con el resto. Uf.

Ya leyera varias reseñas de los libros de Ampuero, así que ya iba medio preparada para lo que iba a encontrar entre sus páginas, pero aún así fue un shock. Cuantísima violencia, cuánto horror, cuánto miedo en tan pocas páginas. En su mayoría son situaciones en las que nos podríamos ver envueltas cualquiera de nosotras y quizás por eso aterran más, porque Sacrificios humanos hace que te de cuenta de que el mundo está lleno de horror. Además, gran parte de las protagonistas son mujeres. No es de extrañar, si somos nosotras también las que sufrimos todo tipo de horrores na vida real todos os días das nosas vidas. Pero cando eres mujer y lees esto no puedes evitar que un escalofrío te recorra la columna vertebral.

Además de ese primer cuento que tanto me impactó, destacaría "Creyentes", "Hermanita", "Sacrificios" y "Lorena". No voy a decir que son los que más me gustaron, porque usar ese verbo con este tipo de historias no me parece lo más oportuno, pero desde luego si que fueron los que, por los motivos que sea, más me cautivaron. No obstante, no hubo ninguna que me dejase indiferente (si así fuese no tendría ningún problema en decirlo, que para gustos, colores!). Cada uno de los 12 cuentos es completamente diferente al anterior y absolutamente todos valen la pena.