Editorial: Booket (31/01/2017)

Un relat commovedor. Alejandro Palomas torna a enamorar-nos com ho va fer a Una mare.

En sortir de casa de la seva mare Amalia, en Fer ha vist com un cotxe atropellava el seu gos R. Sense dubtar-ho ni un minut, el recull i recorre amb ell en braços cinc carrers fins a arribar al veterinari, creient que ha mort. Ara toca esperar, mentre mantenen en observació un R inconscient. «Marxa, et cridarem. No esperis aquí». Així comença Un gos.

IreneAlva
 27 noviembre 2020
La verdad es que después de leer 'Una Madre' mis expectativas eran muy altas. Si bien no me ha gustado tanto como la anterior, 'Un Perro' es una historia emocionante, especialmente si tienes un perro.
Ha habido momentos que lo he pasado realmente mal, sentía la angustia de Fer, y tenía que parar de leer. Sin embargo me gustaría que el autor hubiera indagado un poco más en la historia de R. Aún así, un libro excelente. Con muchas ganas de leer 'Un Amor'.