Crítica de lecturasdeayla

lecturasdeayla
08 March 2021
Seria fàcil dir que la història narra un triangle amoròs entre la Júlia, el Pol i el Gerard. Però aquest llibre va molt més enllà. Què pots fer quan has d'escollir entre el cap o el cor?
La Júlia, narra la meitat de la història de forma colpidora. Una historia d'amor real. de pèls de punta, dels que et fan tocar el cel, de les que tan sols poques persones viuen. L'autor es capaç d'evocar els moments que narra al seu llibre d'una forma tan realista que hores d'ara encara sóc capaç de tancar els ulls i notar l'escalfor del foc, d'olorar el vi de les copes. de notar les mans del Pol, d'olorar-lo.

La segona part del llibre, narra la historia des de la veu del Pol. Quan creus que la vida ja t'ho ha pres tot, va un pas mes enllà. Perquè la vida mateixa s'encarrega de posar-te els peus a terra, de fer que els teus ciments es trontollin.

Què passa si has de fer front a la raó deixant de banda el cor? Com aprens a viure amb unes mans que no son les de la persona correcta? Com beses una boca que no encaixa amb la teva?

Perquè el tren tan sols passa un cop a la vida i de vegades, ens hem de baixar en una estació intermitja quan el que realment voldríem es fer el viatge sencer. Perquè no tots els finals, sempre son feliços. Perquè l'amor vertader, tan sols es coneix un cop a la vida.
Aquesta historia, desperta sensacions meravelloses. qualsevol cosa que pugui dir d'ella, es quedarà curta. Cal llegir-la, cal viure-la.

De les millors històries que he llegit mai, sense cap mena de dubte.