Editorial: Erein Argitaletxea (01/12/2020)

Institutua bukatu berri du Anek, eta iritsi da, azkenean, zer egin erabakitzeko ordua. Gurasoek berarentzat nahi dituzten ikasketei ekin die, baina ez du bere burua hor ikusten. Eta ez dauka B planik. Hala ere, aurrera egingo du Anek bere bidea topatu nahian, eta barruan dauzkan galderei erantzuten joango da bizi dituen esperientzien bitartez, ezagutzen duen jendearengandik ikasiz.

Beldurrari, ziurgabetasunari, konbentzioei aurre egingo die eleberri h... >Voir plus

Liburuzliburu
 22 November 2021
Liburu laburra da,125 orrialdekoa. anek bere bidea deskubritzeko behar duen urtea 4 zatitan banatuta. Zati bakoitzari urtaro bakoitzaren izena emanda.
Eta, zenbat gauza gertatzen zaizkion aneri urte bakar batean!
Institutua bukatzerakoan zein ikasketekin jarraitzearen erabakia, familiaren etxebizitzaren emantzipaziotik ondorioztatutako zailtasunak, lan bilaketa, etabar luze bati anek nola aurre egiten dizkion kontatzen digu Alainek eleberri honetan.
Urtaro bakoitzeko azken atala da nire gustokoena, bertan bait daukagu gure protagonista egiazki ezagutzeko aukerarik onena.
Gazteek irakurtzeko liburu (eta bilduma ere esango nuke) oso aproposa iruditzen zait, modu batean edo bestean identifikatuta sentitu bait daitezke. Hala ere, helduentzako ere oso interesgarria dela uste dut.
Euskera batuan idatzia, jarritzeko oso erraza da eta horrek euskaldun berrientzako hautaketa paregabea bilakatzen du.

Las críticas de la prensa (1)
DiarioVasco24 February 2022
Erein y la escritora inauguran con 'Ane' la colección Pásalo, que se irá completando con el resto de los libros que integran Txandaka.
Leer la crítica en el sitio web: DiarioVasco
LiburuzliburuLiburuzliburu22 November 2021
Ze tristea den, norberaren betetasunari baino gehiago, hutsuneei erreparatzeko ohitura hedatu hori

Completa el título de libros infantiles y juveniles

Manolito ...

Gafitas