Editorial: Consonni (31/12/2020)

La muerte del ser amado es el mordaz punto de partida de esta novela. X ha muerto es un monólogo de breves piezas que oscilan entre la crudeza y la dulzura, capaces de llevarnos al llanto o provocarnos una carcajada. La protagonista se desnuda a través de una narración en primera persona en la que nos muestra sus deseos y sus monstruos al hablar de su amado, del dolor de perderlo. Esta novela nos enreda hasta extremos catastróficos y rocambolescos para exorcizar nue... >Voir plus

Liburuzliburu
 22 November 2021
Esan nuen, badakit, baina berriz esango dut. Asko gustatzen zait Alaineren luma. Narrazio luzeak esaldi motz eta indartsuekin nahasteko modu horrekin eleberriari ematen dion erritmoa demasa iruditzen zait.
💔Protagonistari bere bihotzeko X hil zaio. Bere samina agertzen digu X galtzeko aurkitzen dituen era ezberdin guztietan, bai heriotzagatik bai harremanaren hausturarengatik.
Saminaz, jeloskortasunaz, kulpaz, mendekotasunaz arituko da gure protagonista bere barrua hustuz.
Di-da batean irakurtzekoa. Motza delako. Istorioak harrapatuko zaituelako. Alainek badakielako nola idatzi zuk irakurketa bukatu arte utzi ez dezazun.
LiburuzliburuLiburuzliburu22 November 2021
Sinetsita nago neure buruaz zintzo idatzita irakurleaz ere ari naizela, beste batzuen barruetan dauden beldur eta mamuekin bat egin dezakedala. Nitaz idaztea da zutaz idazteko nire modua.

A través de mi ventana

¿A quien baila Raquel en la fiesta en la casa de los hidalgo?

Ares
Gregory