Editorial: ROSA DELS VENTS (23/01/2020)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)

LaPetitaLlibreria
 10 March 2020
Avui us presentem una obra amb la que no podem estar més d'acord com a amants de la literatura i com a mestres.
A l'obra Profes rebels aprendreu d'una manera distesa i molt directe El repte d'educar a partir de la realitat dels joves.
Si penso en la meva infància i recordo als meus profes els puc dividir en dos grups; els que em feien aprendre a la antiga i a repetir les coses com un lloro encara que no em quedés res aprés i els que s'esforçaven per tal que allò que tractaven fos atractiu i crees en els alumnes una vinculació propera per tal que ho aprenguéssim de manera natural, des dels nostres interessos i d'una manera molt més significativa.
Després de la lectura he reflexionat i dels primers no guardo masses bons records i en canvi dels segons conservo els conceptes i apreci vers ells i la seva tasca.
A la universitat ens van ensenyar a educar però realment cadascú quan es tanca a la seva aula se les ha d'enginyar per tal que els nanos surtin de les aules amb els conceptes apresos i amb el sentiment de que tot té un perquè que els activi la curiositat i les ganes de seguir aprenent.
No negarem que la franja més difícil per la seva efervescència és l'adolescent però en Cristian Olivé ho té molt clar i en aquesta obra ens ofereix com si fossin coses o items simples els pilars dels seus èxits.
Ben documentat, explicat de manera directe i sense voltes, sense “xulejar” i pretenent que tots fem una reflexió i millorem les nostres tasques ens convida a passejar-nos per qüestions tan importants com: traslladar coneixements i alhora valors, creure en els joves d'avui per tal que siguin millors, la felicitat que genera l'adquisició de determinats continguts, l'autoconeixement i l'autoaprenentatge, el respecte, la coherència el dret a equivocar-se i un gran debat sobre les xarxes socials i l'ús dels mòbils.
Per mi és brillant com tracta a les classes de llengua i literatura l'àlbum de la Rosalía o com fa paral·lelismes amb series televisives o pel·lícules per tal de contextualitzar conceptes.
Crec que és un mestre del que tots els seus alumnes en guardaran un bon record i això respon únicament a que la seva vocació és molt forta i treballa dia a dia per tal de dur-los propostes engrescadores.
Gràcies a Rosa dels vents tant mestres com famílies amb fills adolescents podem investigar sobre què els passa, aprendre a gestionar les seves emocions, els seus interessos i direccionar d'una manera més correcte la feina d'educar.
No us ho penseu més!
És una proposta ideal!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: educativoVer más

Otros libros de Cristian Olivé Peñas (1)Ver más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro