Editorial: Les Hores (22/05/2019)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)

LaPetitaLlibreria
 06 June 2019
Ens trobem novament amb una joia que ens ofereix Editorial Les Hores sota una portada austera, evocadora, metafòrica i sense masses pretensions més que convidar-nos a descobrir una gran obra.
En un format narratiu i directe, a Mirall, espatlla, intermitent ens trobarem amb una noia sense direcció i sense frens a la seva vida que ha de trobar-se a ella mateixa i reconciliar-se amb les seves emocions per tal de trobar el seu camí vital.
La Sonja ja ha passat els quaranta i els interrogants pesen sobre ella com pedres del camí.
Viu sola a Copenhaguen i és traductora de novel·la negra però creu que la seva vida ha de fer un tomb i reordenar-la per sentir-se conforme i més plena amb la seva quotidianitat.
La seva germana no li fa massa cas i és més, li costa tornar a contactar amb ella així que decideix que una cosa que té que fer és aprendre a conduir.
Una mica maldestre, al cap de sis mesos la seva instructora encara la limita molt en el que pot fer i el que no i la frustració i la comoditat es tornen a instal·lar a la seva vida.
Crec que és una gran metàfora el fet de voler aprendre a conduir per tal de reflectir com ella avança o no en el seu propi viatge vital.
Ha de mirar enrere per fer les paus amb el seu passat i rememorar l'enyorança que li creen imatges com els camps de sègol, l'anar descalça per el camp, el cel... Alhora ha de mirar al davant i esbrinar cap a on vol anar i quin camí és el millor i no oblidar els costats per veure aquí hi té de copilot.
Una gran reflexió sobre la naturalesa humana i una gran protagonista que ens presenta la ploma de la Dorthe Nors en una de les seves obres més aclamades.
Aquest llibre és com un dard que se't clava i el deixa amb moltes preguntes. És un llibre que no deixa indiferent.
Gràcies a la tasca de traducció de la Meritxell Salvany podem esperar les vacances d'estiu amb una novel·la que ens posarà cara a cara amb les emocions humanes.
Us perdreu el viatge?
La Sonja busca copilot!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: literatura nórdicaVer más

Otros libros de Dorthe Nors (2)Ver más

Lectores (1) Ver más