Editorial: Edicions 62 (27/05/2020)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)
Per una vegada que la Lívia aconsegueix convèncer en Salvo que es faci fer un vestit a mida,
resulta que tot s’ha d’aturar perquè la víctima de l’homicidi que ha d’investigar és ni més ni
menys que la modista. Quina mala sort! Com si a comissaria no tinguessin prou feina, amb els
refugiats que arriben en pasteres. Per
al comissari, tot plegat esdevé un malson: si els desembarcaments d’africans són qualsevol
cosa menys plàcids, esca... >Voir plus

LaPetitaLlibreria
 21 August 2020
Avui tornem a recomanar-vos una lectura, un autor i un personatge mític.
Recomanar una obra de l'Andrea Camilleri és presentar-vos una nova obra en que la seva ploma àgil i el seu fill literari Salvo Montalbano faran les delícies dels seus milers de seguidors fidels i amb el que intentem enganxar sempre a nous lectors.
Quan el descobreixes no només descobreixes un títol sinó la oportunitat de tenir entre mans una bona col·lecció de qualitat protagonitzada per l'únic comissari Montalbano. Ambdós no tenen comparació.
Avui torna amb L'altre cap del fil, un cas en el que la seva estimada Lívia hi té a veure i ell ja no sap per on bellugar-se doncs encara que li encanti atrapar als dolents també li agrada gaudir de la vida tranquil·la, d'un bon àpat, d'un bon passeig o mirar simplement el mar.
Però tots sabem que la calma a casa d'en Salvo Montalbano no dura mai massa i el seu deure el torna a portar cap a la vida més misteriosa i frenètica.
La Lívia convenç a en Salvo per tant que es faci un vestit però la modista apareix morta. Ja són casualitats però la seva vida és així.
Disposat a investigar què hi ha al darrera d'aquest funest esdeveniment s'endinsa a la Italia més convulsa a la recerca de respostes.
La comissaria està plena de casos de refugiats que arriben amb pasteres i ara això!
La investigació de la sastreria és interessant i enganxa alhora que ens mostra la realitat de les misèries humanes. Un gat, una taca de sang i el propi vestit seran elements clau en la investigació.
Voleu saber qui hi ha darrera de l'assassinat i què ho va motivar?
Gràcies a la gran tasca de traducció, un cop més, d'en Pau Vidal podem passejar pels seus carrers, seguir els seus passos i caçar les pistes jugant a detectius encara que al final sempre ens sorprengui l'autor amb un cop amagat!
Edicions 62 ens regala aquesta nova entrega però per aquells que li agafeu afició, podeu trobar títols com El somriure de l'Angélica, El joc de pistes, Joc de miralls, Un dissabte amb els amics, Una escletxa de llum, La forma de l'aigua, El lladre de pastissets, El gos de terracota, La veu del violí, L'excursió a Tíndari, L'olor de la nit, Un gir decisiu, La paciència de l'aranya, La lluna de paper, Foguerada d'agost, Les ales de l'esfinx, La pista de sorra, El camp del terrissaire, L'edat del dubte i La dansa de la gavina entre molts d'altres.

Vinga va! No el deixeu escapar!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
Videos de Andrea Camilleri (5) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Andrea Camilleri
Junto con Pinocho, Salvo Montalbano está considerado el personaje literario italiano más famoso del mundo. Este documental indaga en las claves del éxito de la serie de 33 libros que convirtieron a Andrea Camilleri en el escritor más popular de Italia en el cambio de milenio.
Descubre RICCARDINO, el último caso de Salvo Montalbano aquí: https://bit.ly/3CcrHO8
Y todos los libros del autor en el siguiente enlace: https://www.penguinlibros.com/es/1404-andrea-camilleri
#VivaCamilleri #ArrivederciCamilleri
otros libros clasificados: literatura italianaVer más

Lectores (1) Ver más

Autoras de novela negra y policíaca

10 negritos

Agatha Christie