ISBN : 841762788X
Editorial: ROSA DELS VENTS (05/09/2019)

Calificación promedio : 4.5/5 (sobre 1 calificaciones)

LaPetitaLlibreria
 08 October 2019
Avui ens retrobem amb la ploma sensible i alhora àcida de la Marta Romagosa.
Ja ens va encisar amb “Tots els noms del desig” i amb “22 homes i un desig” i ara torna amb un nou recull de relats que semblen realment contes per a adults per abans d'anar a dormir.
Ara, amb una gran càrrega emocional i reflexiva ens presenta tretze histories on la bellesa d'allò quotidià esdevé extraordinària i digna de lloança. La bellesa i la intimitat interpel·la d'una manera especial a tots els protagonistes.
Cada conte amb un nou gir, un nou sotrac i una nova explosió d'amor cap a la literatura.
És la millor manera de presentar La Polaroid i altres relats sense desvetllar-vos els petits grans secrets que amaga i les profundes reflexions que ens convida a fer.
Les lletres de l'autora segueixen essent subtils, tranquils, quotidianes, amigables, esperançadors cap a la humanitat... La seva sensibilitat i franquesa encisen als seus lectors.
M'agraden molt els autors capaços de regalar grans histories i “bufetades” de realitat en un format tan breu com son els contes o els relats.
Tenen l'habilitat de crear personatges amb molta dimensió i situacions extraordinàries amb una gran metàfora en un molt breu espai de text.
Però ja ho deien els avis “en el pot petit hi ha la bona confitura” i també ho deien els clàssics “lo bo si és breu és doblement bo”.
Aquesta és la màxima de l'autora i gràcies a Rosa dels vents tenim una nova oportunitat de gaudir de les lletres belles i nostàlgiques de la Marta Romagosa.
És l'antídot perfecte per aquest octubre post vacances d'estiu.
Un petit oasi on fer les delícies dels amants de les bones lletres i les histories que et posen contra les cordes.
Recordeu que us espera a les llibreries!

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: novela intimistaVer más

Otros libros de Marta Romagosa (1)Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro