Òscar Julve (Otro)
Editorial: Animallibres (06/09/2022)

«Ja sé que hi ha molta gent que va al psicòleg, però no crec que en la història de la humanitat hi hagi gaires casos com el meu: a mi em van portar al psicòleg perquè no robava. Sona estrany, oi? Doncs, per molt que costi de creure, era així.»

En totes les famílies hi ha una ovella negra, però què passa quan en una família d’ovelles negres n’hi surt una de blanca?

Si voleu us ho explico: soc en Linus Filstrup, un noi honrat que no té re... >Voir plus

ciutatdellibresciutatdellibres19 October 2022
Videos de Jaume Copons (20) Ver másAñadir vídeo
Vidéo de Jaume Copons
¡Os presentamos un libro sobre San Jorge único y singular como pocos! de los creadores de las series Agus y los monstruos y Bitmax&Co, Jaume Copons y Liliana Fortuny, este libro es un tributo a San Jorge a través de la leyenda, la historia y los lugares que han creado su imaginario a lo largo del tiempo. https://www.combeleditorial.com/es/libro/el-maravilloso-singular-y-sorprendente-libro-de-san-jorge_978-84-1158-146-2