Editorial: Cossetània (10/03/2020)

El Patufet, protagonista d'un dels contes populars catalans més coneguts, s'ha amagat per la ciutat de Barcelona: la Rambla, les Fonts de Montjuïc, Santa Maria del Mar, la Sagrada Família, l'Estadi Olímpic... Seràs capaç de trobar-lo? Alerta!, perquè no va mai sol: també hauràs de cercar la Patufeta, el Patufot i el Patuf.

LaPetitaLlibreria
 02 September 2020
Avui ens retrobem novament amb el nostre amic El Patufet! I avui més que mai haureu de recordar la seva cançó doncs l'haureu de buscar i no sigui que en una d'aquestes el trepitgeu!
Avui a l'obra titulada Barcelona no hi trobareu lletra però si moltes historietes en les que la vostra imaginació haurà de treballar mentre guieu als menuts a la descoberta d'aquest gran petit llibre.
En un format força “patufet” i de mides reduïdes comparat amb el seu costumari que conte rere conte cada cop ens agrada més però amb l'essència didàctica que caracteritza a aquesta col·lecció protagonitzada pel nostre amic.
Aquest cop l'Hugo Prades i en Roger Roig ens presenten una versió més nostre d'un llibre de cercar al Patufet i als seus amics més destacats en escenaris realment emblemàtics de la ciutat.
A la Rambla, a Montjuic, a Santa Maria del Mar, el palau de la Música i a la inauguració dels Jocs Olímpics és on s'han amagat!
Els podreu trobar?
Aquest llibret és ideal per dur-lo a sobre i que es distreguin, per tal que descobreixin llocs emblemàtics i introduir-los la revolució que va viure Barcelona amb els Jocs olímpics.
El millor és que mentre busques a aquests personatges descobreixen escenes quotidianes i ells mateixos poden imaginar i crear els microcontes que s'amaguen en aquesta obra.
Un cop més gràcies a Cossetània Edicions teniu a l'abast un llibre útil, pràctic i pels més menuts.
Ideal per continuar la col·lecció o per iniciar-la juntament amb la història més clàssica de El patufet que ens varen presentar darrerament.

Enlace: http://lapetitallibreria.blo..
otros libros clasificados: cuentosVer más

Otros libros de Hugo Prades (1)Ver más

Lectores (1) Ver más

Literatura española

¿Quién es el autor/la autora de Episodios Nacionales?

Emilia Pardo Bazán
Benito Perez Galdós
Rosalía De Castro
Gustavo Adolfo Bécquer

Thèmes : literatura españolaCrear un test sobre este libro